Sestanki so ključno orodje za prenos informacij in sprejemanje odločitev ter krepitev sodelovalnih odnosov in spodbudne komunikacije, če so časovno racionalni, predhodno skrbno načrtovani in jasno opredeljeni s temami. Mnogokrat pa je v praksi drugače; na sestankih se ljudje različno odzivajo - eni govorijo veliko, pa malo povedo, drugi se dolgočasijo, tretji navidezno spremljajo teme, z mislimi pa so odsotni. V takšnih in podobnih primerih je sestanek vse prej kot uspešen in učinkovit, v očeh zaposlenih pa "nujno zlo" in mnogokrat, izguba časa. Kako uspešno voditi sestanek, ki je časovno racionalen, skrbno strukturiran, primerno beležen in - z vidika evalvacije - učinkovit? Katere so ključne faze v poteku sestanka? V kolikšni meri je vodja odgovoren za uspešno vodenje sestanka? Kakšno komunikacijo velja izbrati, da je zagotovljena pozornost tudi potem, ko sestanek traja že nekaj časa in motivacija nekoliko popusti? V čem se skrivajo navidezno nepomembna tehnična priporočila, ki usmerjajo in racionalizirajo sestanek? Katera so orodja, ki olajšajo sprejemanje odločitev ter zagotavljajo spremljanje učinkovitosti?
Spletno predavanje nudi odgovore na zgoraj zastavljena vprašanja ter teorijo bogati s primeri dobrih praks, zato vabljeni k poslušanju!
Teme predavanja:
- Vodenje sestanka - ključni dejavnik poslovanja in krepitve prenosa informacij
- Pomen predpriprav na sestanek
- Tri ključne faze poteka sestanka
- Načini spodbudne komunikacije vodje z udeleženci
- Tehnike, ki olajšajo sprejemanje odločitev
- Kdaj in čemu se pojavljajo "motilci" sestanka?
- Kako zaključiti sestanek: dogovori, zapisi, evalvacija.
Nevenka Janež je tudi certificirana uporabnica PXT orodij ter znanj nevrolingvističnega programiranja, ki jih spretno uporablja v vsakdanji delovni praksi in zasebnem življenju. Svojo karierno pot je pričela kot profesorica psihologije in svetovalna delavka, nadalje kot strokovna delavka v socialnem varstvu za delo z otroki, mladostniki in družino; od l. 2009 deluje v strokovnem managementu na področju institucionalnega varstva.
Poleg službenih obveznosti se rada posveča pridobivanju različnih funkcionalnih znanj in izvajanju seminarjev za zaposlene na področju vzgoje in izobraževanja, socialnega varstva ter različne strukture zaposlenih v podjetjih. Je dolgoletna predavateljica t. i. mehkih vsebin s področja osebnostne rasti, s poudarkom na motivaciji, komunikaciji ter medsebojnih odnosih v kolektivu in organizatorka team building srečanj za kolektive.
Sprostitev najde v stiku z naravo in različnih oblikah športnih aktivnosti, zlasti v pohodništvu.