Zeleno trženje: Kako se prilagoditi spreminjajočemu se poslovnemu okolju?

  • Ogledov: 289
  • Predavatelj: prof. dr. Tina Vukasović

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Tečaj poteka:

06.06.2024 od 09:00 do 11:00

Deli:

  • Etična potrošnja.
  • Faktorji, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov.
  • Spremembe v trženju - od tradicionalnega do zelenega trženja.
  • Zeleno trženje v praksi.
  • Pot k trajnostnemu poslovanju.
  • Vprašanja in odgovori.

Več informacij

Uspešen nastop podjetja na trgu je brez razumevanja potrošnikov lahko zelo otežen. V zadnjem desetletju smo pri nakupnih odločitvah deležni številnih sprememb. Potrošniki so razvili nove nakupne navade in vedenje in se prilagoditi na nove razmere. Srečujemo se z ''drugačnim'' potrošnikom, ki je vse bolj informiran o izdelkih, vedno bolj premišljen v nakupnem procesu in trajnostno ozaveščen. Zavedajo se potrebe po trajnostni potrošnji za ohranjanje okolja in za prihodnje generacije, zato vedno več izdelkov, ki jih kupijo, izberejo na podlagi kriterijev trajnosti, ekologije in varovanja okolja.

Zeleno trženje postaja, v težnji po vse večji družbeni odgovornosti, ključno za oblikovanje prihodnosti, kjer vsak nakup predstavlja priložnost za pozitiven vpliv na okolje in družbo. Potrošnike je pomembno ozaveščati, da spremenijo pogled na potrošnjo in nakupne odločitve tako, da podpirajo trajnostni razvoj, kjer zavrženi materiali postanejo novi viri. Izzivi s katerimi se podjetja soočajo so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade potrošnikov ter se prilagoditi aktualnim tržnim spremembam.

Na tečaju bomo skupaj odkrivali aktualne spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov, ki so posledica preteklih dogodkov v poslovnem okolju. Izpostavili bomo pomen trajnostne potrošnje in zelenega trženja, kar se odraža v povečani informiranosti in preudarnosti potrošnikov, ekološki ozaveščenosti, družbeni odgovornosti in pomenu trajnosti za podjetja.

Po predavanju bodo udeleženci:

  • poznali dejavnike, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov;
  • poznali aktualne trende v nakupnem vedenju potrošnikov skozi izsledke raziskav;
  • poznali dejavnike, ki vzpodbujajo oziroma zavirajo etično potrošjo;
  • poznali spremembe v trženju - od tradicionalnega do zelenega trženja in njegov pomen v današnji težnji po vse večji družbeni odgovornosti;
  • spoznali zeleno trženje na primerih iz prakse.

Komu je tečaj namenjen?

Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga) - vodjem marketinga, zaposlenim v oddelkih za marketing, urednikom spletnih strani, urejevalcem vsebin, tržnim raziskovalcem ...

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.06.2024 od 09:00

O inštruktorju

author

prof. dr. Tina Vukasović

Redna profesorica za trženje na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na Doba Fakulteti v Mariboru

Tina Vukasović je zaposlena kot visokošolska učiteljica – redna profesorica za trženje na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na Doba Fakulteti v Mariboru. Doktorirala je na Univerzi na Primorskem (UP), na Fakulteti za management. Senat Univerze na Primorskem jo je leta 2021 izvolil v redno profesorico za področje trženja in znanstveno svetnico. Strokovne izkušnje je več kot 12 let pridobivala v gospodarstvu. Deluje kot raziskovalka in strokovnjakinja na različnih področjih trženja, s poudarkom na raziskavah s področja nakupnega vedenja potrošnikov in upravljanja blagovnih znamk. Pri tem jo odlikuje interdisciplinaren pristop in mednarodna vpetost. Je članica številnih uredniških odborov mednarodnih znanstvenih revij in organizacijskih odborov mednarodnih znanstvenih konferenc. Znanstvene objave obsegajo tako številne izvirne znanstvene članke v tujih in domačih mednarodnih revijah, kakor tudi znanstvene monografske publikacije, kjer predstavlja rezultate svojega raziskovalnega dela. Moto, ki mu sledi pri svojem delu je povezovanje teorije s prakso, prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.