Strategija upravljanja močne blagovne znamke

  • Ogledov: 120

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje

Deli:

  • Vizualno komuniciranje
  • Vloga blagovne znamke
  • Osebnost blagovne znamke
  • Strategija blagovne znamke
  • Faze upravljanja blagovne znamke
  • Prepoznavnost in zavedanje

Več informacij

Trženjski način razmišljanja se dograjuje in postavlja v ospredje koncept trženja blagovnih znamk. Blagovne znamke so postale središče trženjskega načina razmišljanja in delovanja. Kadar govorimo o uspehu poslovanja je upravljanje blagovnih znamk in znamčenje med najpomembnejšimi področji. Gre za nujen proces, ki potrošnikom omogoča, da se lažje in hitreje odločijo za svoje izdelke in storitve. Posedovanje močne znamke pomeni zagotavljanje varnejšega, donosnejšega in dolgoročnejšega poslovanja. Novejši pristopi opredeljevanja blagovne znamke poudarjajo smiselnost uravnoteženega pogleda na blagovno znamko, ki jo je treba opazovati tako z notranjega kakor tudi z zunanjega vidika. V tem spletnem tečaju se bomo spoznali z znamčenjem, konkretno z blagovno znamko in njenim sodobnim upravljanjem v dinamičnem tržnem okolju.

S hitrim razvojem trženja postaja oblikovanje vizualne identitete pomembna komunikacijska strategija blagovnih znamk. Močne blagovne znamke izstopajo iz množice, uporabniki jih obožujejo, jim zaupajo in verjamejo v njihovo superiornost. Zavedanje in prepoznavnost blagovne znamke omogoča njena vizualna identiteta, ki je oblikovana tako, da si jo je lahko zapomniti in jo prepoznati. Tečaj bo uporabnikom predstavil pomen blagovnih znamk in faze njihovega celovitega sodobnega upravljanja.

Tečajniki pridobijo uporabna znanja in nasvete s področja znamčenja in sodobnega upravljanja blagovnih znamk, ki jih lahko uporabijo pri vzpostavljanju in ohranjanju učinkovite komunikacije s ciljno skupino potrošnikov, pri krepitvi prepoznavnosti blagovnih znamk in pri iskanju novih priložnosti na trgu. Tečajniki bodo razumeli kako danes uspešno upravljati blagovno znamko. Ob koncu tečaja jim bodo na voljo različni viri informacij (spletišč), kjer dobijo še dodatne informacije za nadaljnjo lastno uporabo.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00