Konflikt se ne dogaja, temveč se preprosto zgodi - tudi v najbolj usklajeni delovni skupini in
je, večidel, priložnost za rast ter trening spoštljive komunikacije, četudi čustva nekoliko
vzvalovijo. Konflikti so nekaj vsakdanjega in normalen odraz v preteklosti
nerazrešenih situacij, vprašanj. Kadar le-te ostanejo nekje ";v zraku" in nedorečene, lahko
dolgoročno vplivajo na slabo delovno vzdušje v skupini, snovanje zamer in čez čas tudi
znižano delovno učinkovitost tima.
Za učinkovito razrešitev in ohranjanje odnosa so odgovorni vsi vpleteni; od kulture in vrednot posameznika
pa je odvisno kako se razrešijo konfliktne situacije in kakšni odnosi se zgradijo v prihodnje.
Kaj lahko pri tem naredimo sami, kako se odzovemo na situacijo v živo ali po telefonu, kje in kdaj
prepoznamo prve znake konfliktne situacije, kako s e pri tem zaščitimo čustveno in mentalno obenem pa damo
sogovorniku občutek, da je slišan ter primerno zaključimo komunikacijo?
Vsebine:
- Kdaj se prične konflikt in kakšne so posledice?
- Kako se razvija dinamika v odnosih, ki nakazuje konfliktne situacije?
- Kakšne »barve« je moj sogovornik in kako se nanj odzvati?
- Konflikti z zunanjimi deležniki odnosa v vsakdanji delovni praksi ter znotraj timov - primeri z rešitvami
- Osem strategij za rehabilitacijo odnosov s strankami
- Čustvena in mentalna osebna zaščita v obremenilni situaciji
Kompetence, ki jih pridobijo udeleženci:
- Naučijo se prepoznavati vrste konfliktov v konkretnih situacijah.
- Spoznajo uspešne načine odzivov in kako jih uporabiti za obojestransko zadovoljstvo s sogovornikom ("win - win").
- Naučijo se prepoznati tip sogovornika te odzivanja, ki zagotavlja uspeh.
- Naučijo se tehnik obvladovanja lastnih čustev v stresnih situacijah.
- Spoznajo sodobne pristope k izboljšanju odnosa po resnih konfliktnih situacijah.