(Spo)Razumevanje v konfliktu in kako naprej v odnosu s sogovornikom

  • Novo
  • Ogledov: 415

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Asertivna, agresivna in pasivna komunikacija.
  • Zlata pravila komunikacije.
  • Težavni, posebni, zahtevni ali samo drugačni sogovorniki?
  • Sem tudi jaz kdaj zahteven sogovornik?
  • Kako se sporazumevati, da se izognemo konfliktu?
  • Kako lahko svoje komunikacijske veščine še izboljšam?
  • Kako se sporazumevati s težavnimi sogovorniki v osebnem življenju?
  • Kako se sporazumevati s težavnimi sogovorniki v poslovnem življenju?

Več informacij

Konflikt se ne dogaja, temveč se preprosto zgodi - tudi v najbolj usklajeni delovni skupini in

je, večidel, priložnost za rast ter trening spoštljive komunikacije, četudi čustva nekoliko

vzvalovijo. Konflikti so nekaj vsakdanjega in normalen odraz v preteklosti

nerazrešenih situacij, vprašanj. Kadar le-te ostanejo nekje ";v zraku" in nedorečene, lahko

dolgoročno vplivajo na slabo delovno vzdušje v  skupini, snovanje zamer in čez čas tudi

znižano delovno učinkovitost tima. 

Za učinkovito razrešitev in ohranjanje odnosa so odgovorni vsi vpleteni; od kulture in vrednot posameznika 

pa je odvisno kako se razrešijo konfliktne situacije in kakšni odnosi se zgradijo v prihodnje. 

Kaj lahko pri tem naredimo sami, kako se odzovemo na situacijo v živo ali po telefonu, kje in kdaj

prepoznamo prve znake konfliktne situacije, kako s e pri tem zaščitimo čustveno in mentalno obenem pa damo

sogovorniku občutek, da je slišan ter primerno zaključimo komunikacijo?

Vsebine:

- Kdaj se prične konflikt in kakšne so posledice?

- Kako se razvija dinamika v odnosih, ki nakazuje konfliktne situacije?

- Kakšne »barve« je moj sogovornik in kako se nanj odzvati?

- Konflikti z zunanjimi deležniki odnosa v vsakdanji delovni praksi ter znotraj timov - primeri z rešitvami

- Osem strategij za rehabilitacijo odnosov s strankami

- Čustvena in mentalna osebna zaščita v obremenilni situaciji

Kompetence, ki jih pridobijo udeleženci:

- Naučijo se prepoznavati vrste konfliktov v konkretnih situacijah.

- Spoznajo uspešne načine odzivov in kako jih uporabiti za obojestransko zadovoljstvo s sogovornikom ("win - win").

- Naučijo se prepoznati tip sogovornika te  odzivanja, ki zagotavlja uspeh.

- Naučijo se tehnik obvladovanja lastnih čustev v stresnih situacijah.

- Spoznajo sodobne pristope k izboljšanju odnosa po resnih konfliktnih situacijah.