Eno od standardnih vprašanj s katerim se srečujemo pri naših strankah. Kaj pa zdaj? Kako naj ogovorim vse te ljudi in ugotovim ali smo jim sploh zanimivi?”
Eden od boljših načinov je vsekakor, da jim pošljete vljudno e-mail sporočilo, ki ne samo da lepo in profesionalno izgleda, ampak ki vam hkrati omogoča, da merite kako ste vašim potencialnim strankam dejansko zanimivi. Prispevek kako napisati vljudno, moralno in pravno ustrezno komercialno sporočilo bo na voljo v kratkem. Vas že vidim, kako boste rekli: “Tole je pa sigurno drago!” ali pa: “Ehhh, za tole moram spet najti enega IT-jevca!”. Naj vas pomirimo, da je vse skupaj enostavno in zastonj (vsaj do neke mere :) ).
Ogledali si bomo kako lahko poslovne kontakte, ki ste jih našli uporabite v najbolj priljubljenem orodju za pošiljanje e-poštnih marketinških sporočil na svetu - MailChimp.
Predavateljica Bojana Jamnik je delovne izkušnje pridobila kot samostojni predavatelj na MOR-su, SRC-u, KID -u, računalniškem podjetju Perftech, kot vodja izobraževanja in vodja projekta PHARE, v poslovni šoli IEDC kot koordinator incompany seminarjev za tuji trg kot informatik v centru CUDV, ter kot večletna predavateljica na LUR – Radovljica. Predava različnim ciljnim skupinam pri različnih projektih, ki vključujejo izobraževanje mladih, starejših, zaposlenih v različnih delovnih organizacijah in z gojenci zavodov. Pri izobraževanju se poslužuje andragoškega, individualnega pristopa in praktičnih izvedb.