Poslovno komuniciranje in bonton v poslovnem procesu

Poslovno komuniciranje – besedno in nebesedno.

  • Bestseller
  • Ogledov: 6982

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Kaj je poslovni bonton?
  • Pravila poslovnega komuniciranja.
  • Pravila lepega vedenja pri besednem komuniciranju.
  • Pravila lepega vedenja pri nebesednem komuniciranju.
  • Kaj nam lahko doprinese poslovni bonton?

Več informacij

Za podjetne ljudi, ki so predani svojemu delu, ki so v stiku s poslovnimi partnerji in ki želijo delovati resno, je poznavanje poslovnega bontona nuja pri sklepanju velikih poslov.

Pozdrav, pogled, drža, kretnje, mimika obraza in nasmeh – to je tisto, kar prepričuje. Po oceni prvega vtisa, tona glasu šele sledi poslušanje naših izgovorjenih besed. V podjetju poslujemo ljudje. Naših odnosov ne gradijo računalniki niti kapital, odnose gradimo sami in posel brez dobrega prodajnega osebja in še boljših strank ne bi bil sklenjen. Vsi, ki prodajajo, bi morali delovati v skladu z vrednotami moralnih in etičnih načel, saj je temeljno pravilo poslovnega bontona, da smo do drugih vedno prijazni, obzirni in spoštljivi. Počutje strank je nenazadnje odvisno od počutja prodajnega osebja, od prodajalčevega poznavanja in podajanja poslovnega bontona, medtem ko se stranki predstavljamo, jo pozdravljamo, se z njo pogovarjamo ali se od nje poslavljamo.

Vljudnost bi morala v vseh podjetjih soditi med deset zlatih zapovedi, saj je to najboljše zagotovilo, da se bodo delavci med seboj spoštovali in ustvarjali prijetno, delovno atmosfero. Čeprav organizacijske strukture v veliki meri narekujejo smeri in način delovanja in sodelovanja, je v realnosti komunikacija tista, ki vpliva na uspešnost zapovedanih organizacijskih poti.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00