Novi trendi v nakupnem vedenju potrošnikov

Kako najbolje vplivati na potrošnika na njegovi nakupni poti v »novi realnosti«?

  • Ogledov: 315

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Potrošnik in nakupno vedenje potrošnikov
  • Spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov (Slovenija, globalno)
  • Kako potrošnike spoznati in prepričati, da postanejo naši zvesti kupci
  • Kako uporabiti ključne digitalne trende v komunikaciji s potrošnikom
  • Ostali Komunikacijski trendi.
  • Vprašanja
  • Vprašanja

Več informacij

 

V zadnjem desetletju smo pri nakupnih odločitvah deležni številnih sprememb, ki so tako ali drugače vplivale na vedenje potrošnikov. Gospodarska kriza (med letoma 2009 in 2013) ter obdobje, povezano s pandemijo Covid-19, sta vidno vplivali na nakupne navade potrošnikov. Potrošniki so razvili nove navade in vedenja, kako se prilagoditi na nove razmere. Srečali smo se z drugačnim potrošnikom, ne moremo več pričakovati univerzalnega potrošnika. Po koncu krize se bodo kot vodilni igralci izoblikovali tisti, ki se ne bodo samo pravočasno prilagodili „novi realnosti”, ampak bodo z inovacijami, izobraževanjem in trženjskimi aktivnostmi tudi proaktivno oblikovali in zadovoljili zaznane potrebe potrošnikov. „Nova realnost” je z omejitvami spremenila pravila igre, pospešila digitalizacijo in poskrbela za razvoj novih nakupovalnih trendov.

Potrošnik kot '’kupec’' je razvijajoč koncept. Kdo je naš potrošnik in kakšne so njegove navade? Kako razmišlja na svoji nakupni poti? Kako na njegovo nakupno vedenje vplivajo okolica in spreminjajoči se trendi? To je le nekaj ključnih vprašanj razumevanja vedenja potrošnikov.

Izzivi s katerimi se trenutno soočamo so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade potrošnikov ter se prilagoditi aktualnim tržnim spremembam. V tem spletnem tečaju se bomo spoznali z aktualnimi trendi, ki so zaznamovali nakupne navade potrošnikov v času pandemije Covid-19 tako v Sloveniji kot na globalni ravni. Tečaj bo na izsledkih rezultatov raziskav uporabnikom predstavil digitalne trende, ki zaznamujejo nakupno vedenje potrošnikov v »novi realnosti«. Izpostavili bomo ključne digitalne trende s katerimi iščemo odgovor na vprašanje kako najbolje vplivati na potrošnika na njegovi nakupni poti? 

Tečajniki pridobijo uporabna znanja in nasvete s področja nakupnega vedenja potrošnikov.. Tečajniki bodo razumeli kako danes pristopiti k potrošnikom, ki imajo spremenjene nakupne navade. Zagotovo je Covid-19 pomembno oblikoval novo marketinško realnost, ki nas čaka po koncu pandemije, kakršna koli ta že bo. Podjetja in vsi mi, kot posamezniki smo pred izzivom, kako se bomo prilagodili. Ob koncu tečaja bodo tečajnikom na voljo različni viri informacij (spletišč), kjer dobijo še dodatne informacije za nadaljnjo lastno uporabo.

 

Kaj se bo predelalo na tečaju oz. kaj se bojo udeleženci tečaja naučili?

Spoznali trende, ki so zaznamovali nakupno vedenje potrošnikov, kot posledica nepredvidljivih dogodkov na trgu (gospodarska kriza, pandemija Covid-19) in bodo pomembni pri iskanju odgovorov na vprašanje kako najbolje vplivati na potrošnika na njegovi nakupni poti.

 

Kaj bojo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?

Uspešen nastop na trgih ni možen brez razumevanja kupcev, poznavanja njihovih potreb, navad, mnenj in stališč ter nakupnega vedenja. Prav tako ne brez komuniciranja. Odnosa s potrošniki enostavno ne gre zanemariti.

Tečajniki bodo razumeli kako danes pristopiti k potrošnikom, ki imajo spremenjene nakupne navade, so bolj vešči novim tehnologijam, imajo drugačna pričakovanja od podjetij in njihovih blagovnih znamk kot pred nekaj leti. Razumeli bodo kako uporabimo ključne digitalne trende v komunikaciji s potrošnikom, s ciljem, da (p)ostane naš zvest potrošnik.

 

Komu je namenjen tečaj oz. zahtevnost tečaja?

Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga).

  • Prodajalcem,
  • vodjem marketinga,
  • zaposlenim v oddelkih za marketing,
  • urednikom spletnih strani,
  • urejevalcem vsebin.

 

Priljubljeni tečaji

Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.06.2024 od 09:00