Komunikacija z zahtevnimi strankami in sogovorniki

  • Ogledov: 97

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje

Deli:

  • Tečaj vključuje konkretne primere, simulacije in vaje za uporabo tehnik v realnih situacijah
  • Osredotočen na reševanje konfliktov
  • Razvijanje asertivne komunikacije
  • Primeren za različne profile udeležencev
  • Izboljšanje čustvene inteligence
  • Takoj uporabno znanje

Več informacij

Predavanje ponuja vpogled v učinkovite komunikacijske pristope za delo z zahtevnimi sogovorniki – od težavnih strank do sodelavcev v konfliktu. Poudarek je na asertivnosti, obvladovanju čustev in ohranjanju profesionalnega odnosa tudi v težkih situacijah. S pomočjo konkretnih primerov in komunikacijskih orodij bodo udeleženci pridobili samozavest za spopadanje z zahtevnimi interakcijami.

Udeleženci bodo prejeli:

  • Praktična orodja za umirjanje napetih situacij
  • Vzorce in stavčne formule za učinkovito komunikacijo
  • Tehnike za postavljanje mej in asertivni dialog
  • Večjo samozavest pri soočanju s čustveno zahtevnimi sogovorniki