Kako dvignete raven svoje energije pred klicanjem in zakaj je to pomembno?

Priprava na odličen prodajni dialog.

  • Bestseller
  • Ogledov: 4879

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Kako se pripraviti na dialog?
  • Dihanje in umirjanje.
  • Vizualizacija.
  • Priprava baze in spoznavanje kupca.
  • Najpogostejši izzivi

Več informacij

Uspešno telefonsko komuniciranje je spretnost, ki se je lahko naučimo.

Poznavanje komunikacijske teorije omogoča razvoj osebne in unikatne tehnike komuniciranja, ki bo zadovoljila tako naše potrebe kot tudi potrebe tistih, s katerimi bomo vršili telefonsko komunikacijo.

Komuniciranje je komuniciranje človeka s človekom (H2H komunikacija) torej bolje kot bomo poznali sebe in sogovornika, bolje bo tekla telefonska komunikacija. Zaupanje, zanesljivost in znanje so temelji uspešne telefonske komunikacije.

 

Tri ključna spoznanja:

Priprava na dialog je temeljnega pomena za uspeh.

Nasmeh in smeh se izredno dobro preneseta do stranke (po žici ali zraku).

Usmeriti kompas v prodajni rezultat je ključno.

 

Kaj bodo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?

Ob naslednjem klicu stranke bodo vaši dialogi:

  • samozavestni in sproščeni,
  • empatični, pa vendar prodajni,
  • usmerjeni v stranko, pa vendar boste zasledovali zastavljene cilje.

 

Tečaj je primeren za vse, ki se ukvarjajo s telefonsko prodajo, in si svoje znanje želijo izboljšati.