Uspešno delo s težavnimi sogovorniki

Poznate pravila poslovne komunikacije?

  • Ogledov: 159

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Obvladanje negativnih čustev.
  • Zlata pravila poslovne komunikacije.
  • Referenčni okvir.
  • Načini komuniciranja z težavnimi sogovorniki.
  • Čustvena inteligenca.
  • Vrste težavnih sogovornikov.
  • Ustrezna komunikacija s težavnimi udeleženci.
  • Delo z zahtevnimi sodelavci in strankami.

Več informacij

Udeleženci bodo izvedeli, koga vse uvrščamo med težavne sogovornike in na kakšen način naj komuniciramo z njimi.

Pogledali bomo, s katerimi orodji si lahko pomagamo pri čim bolj učinkoviti komunikaciji s težavnimi sogovorniki, pa najsi bodo to stranka, poslovni partner, šef ali sodelavec. Udeleženci bodo tudi izvedeli, kako naj obvladujejo svoja čustva, kadar pridejo v kontakt z njimi, tako na zasebnem kot na poslovnem področju. 

Opredelili več tipov težavnih sogovornikov - tiger, kunec, merjasec, kamela, leščur in dihur. Glede na tip težavnih sogovornikov, si bomo tudi ogledali načine učinkovitega pristopa, komunikacije in reševanja konfliktov. Kakšen vir konfliktne situacije, bi bil priporočen odziv ter čemu se moramo v komunikaciji z določenim tipom izogibati je nerazumevanje, predvsem kot rezultat različnih mentalnih in razlagalnih procesov pri doživljanju realnosti. Pogledali si bomo tudi kako komunicirati s težavnimi oz. z zahtevnimi udeleženci.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00