Temeljni pogoji za vstop podjetja na tuje trge

Kaj vse mora podjetje preveriti pred vstopom na tuje trge, da se bo lahko uspešno vključilo v mednarodno (izvozno-uvozno) poslovanje.

  • Ogledov: 130

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Kaj moramo vedeti v podjetju pred odločitvijo za nastop na tujem trgu?
  • Ali lastni poslovni potencial omogoča dolgoročno prodajo in poslovanje na izbranih tujih trgih?
  • Kako ocenimo sposobnost podjetja, da lahko začne s postopkom internacionalizacije (posebna tabela)?
  • Katere države, tuje trge in tržne segmente izbrati, da bi bili optimalni za določeno podjetje glede obetov izvoznega plasmaja?
  • Kakšna merila je treba izbrati za posamezno vrsto segmentiranja?
  • Kako se analizira makrookolje izbranih tujih trgov? Kje se dobijo potrebne informacije o izbranih trgih?
  • Ali izdelek in celotni marketinški splet ustrezata izbranemu trgu?
  • Kdaj se odločiti za lastni izvozni oddelek?

Več informacij

S pridobljenim znanjem se boste veliko lažje odločili za prodajo svojih izdelkov in storitev na tuje trge. Zakaj? Ker boste na tečaju pridobili temeljne informacije, ki so potrebne, da bo odločitev pravilna, profesionalna in bo prinesla pričakovane rezultate. Proces vstopa podjetij na tuje trge je namreč zelo zahteven projekt, ki za podjetja pomeni visoko tveganje in negotovost, če se k projektu ne pristopi profesionalno in po določenih zaporednih korakih. Tak projekt zahteva velike predpriprav. Biti mora kakovostno načrtovan, voden in kontroliran.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00