Sodobni poslovni bonton

Poslovno komuniciranje – besedno in nebesedno

  • Ogledov: 6345

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Učinkovita poslovna komunikacija.
  • Kako ustvariti najboljši prvi vtis?
  • Zakaj pozabimo ime osebe, ki se nam predstavi in kateri triki nam lahko pri tem pomagajo?
  • Kakšen je primeren poslovni videz?
  • Kako ustrezno pozdraviti, se predstaviti in rokovati?
  • Kako se primerno izogniti zagati tikanja in vikanja?
  • Primerna telefonska komunikacija in uvidevnost pri uporabi mobilnih telefonov.
  • Ustrezna in spoštljiva elektronska komunikacija.

Več informacij

Skupaj s sposobnostmi komuniciranja, pogajanja in motiviranja, je poslovni bonton ena izmed osnovnih mehkih veščin, ki ločuje zmagovalce od poražencev. Če se ne zavedamo, kako naše ravnanje vpliva na druge, lahko resno ogrozimo poslovne odnose.

Bonton in z njim povezane »mehke večine« niso prirojene, se pa teh spretnosti zlahka naučimo, prav tako kot se lahko naučimo igrati tenis ali klavir. Ko določeno vedenje pogosto ponovimo, postane rutinsko, o njem ne razmišljamo in postane del nas. Ko vsakodnevno upoštevamo pravila poslovnega bontona, nam o njih več ni treba razmišljati, saj postanejo del nas, jih ponotranjimo in se lahko osredotočimo na posel, ki ga moramo opraviti, ne da bi izgubljali čas s kolebanjem kaj storiti, da se ne bi osramotili. V tujini je pogosta praksa, da že v vrtcih in osnovnih šolah, otroke naučijo teh veščin in se lahko v nadaljnjem šolanju in izbiri poklica, posvetijo zgolj stroki.

Skupina je tako močna, kot so močni medsebojni odnosi. Danes več ne zadoščajo le dosežena izobrazba, spretna raba tehnologije in znanje tujih jezikov, saj živimo v času, ko težimo k odličnosti in želimo biti boljši, k čemur je v prid ravno poznavanje vsebin, kot je poslovni bonton. Nenazadnje je javna podoba organizacije odvisna od zaposlenih, predstavnikov, njihovih medsebojnih odnosov in kako se to kaže navzven.

Ljudje ves čas komuniciramo drug z drugim. Vprašati se moramo, kakšna sporočila o sebi želimo posredovati drugim in po čem želimo, da si nas zapomnijo. Glavnino dneva preživimo na delovnem mestu, oziroma ga porabimo za opravljanje poslovnih obveznosti, zato se je potrebno zavedati pomembne vloge, ki jo ima služba v naših življenjih, in temu ustrezno upoštevati pravila lepega vedenja na delovnem mestu, za dobro počutje vseh sodelavcev. Učinkovita komunikacija in delovanje skladno z vrednotami so izjemnega pomena na delovnem mestu. Uvidevnost, obzirnost, vljudnost in spoštovanje vseh, s katerimi si dnevno delimo delovno okolje. 
 

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00