Odpravljanje konfliktov med sodelavci

Kako preprečiti in razreševati konflikte med sodelavci?

  • Ogledov: 137

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Opredelitev konfliktov in značilnosti konfliktnih situacij.
  • Vzroki za konflikte.
  • Vrste konfliktov.
  • Posledice konfliktov.
  • Načini reševanja konfliktov.
  • Aktivno poslušanje.
  • Sprejemanje kritike.
  • Asertivna komunikacija.

Več informacij

Na 6-urnem tečaju bomo spoznali kaj je konflikt in zakaj nastane. Predstavili bomo najpogostejše vzroke in načine, na katere se s konfliktom lahko soočimo bolj ali pa manj uspešno. Spoznali bomo tudi zakaj se različni ljudje različno soočajo s konflikti ter korake, ki vodijo do uspešne rešitve konflikta. Veliko lahko za dobre odnose in manjšo stopnjo konfliktov naredimo sami, zato bomo spoznali tudi vedenja, s katerimi zmanjšujemo možnost nastanka konflikta.


Kaj boste lahko še s pridobljenim znanjem naredili?
S pridobljenim znanjem boste prepoznali svoj osebni stil soočenja s konflikti in se znali učinkovito soočiti s njimi, hkrati pa ustvarjati delovno okolje, ki bo pozitivno vplivalo na reševanje nesoglasij še preden ta preidejo v konflikt.
 

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.06.2024 od 09:00