Kako voditi podjetje v krizi?

Poslovanje in kriza – Računovodske informacije kot podlaga obvladovanja krize.

  • Ogledov: 248

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje

Deli:

  • Kako pristopiti h kriznem vodenju v podjetju?
  • S katerimi orodji prepoznamo krizo v podjetju?
  • Kako obvladovati podjetje znotraj v času epidemije?
  • Kaj narediti v času dela doma, da bomo jutri boljši?

Več informacij

VSEBINA

Kakšne vrste kriz poznamo?

  • Kriza programa.
  • Kriza vodenja.
  • Kriza financiranja.

Tipične slike v bilancah, ki lahko pomenijo, da podjetju grozi stečaj ali prisilna poravnava, da je podjetje kapitalsko neustrezno, da so v podjetju prisotne posledice krize.

Ukrepi za spopad s krizo:

  • Dokapitalizacija s sredstvi družbe (ekonomski vidik) kot instrument obvladovanja krize.
  • Spremembe v poslovanju.

Javno objavljena računovodska poročila kot podlaga presojanja prezadolženosti, plačilne nesposobnosti idr.

Aktivnosti v času dela doma zaradi epidemije.

 

KOMU PRIPOROČAMO?

Direktorjem, da bodo lažje razumeli računovodska poročila in posledično sprejemali poslovne odločitve.

Finančnikom, da bodo lažje razumeli, kako ravnati v dani situaciji.

Računovodjem, ki bodo lažje svetovali poslovodstvu ali svojim naročnikom.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00