Kako se pripraviti na potencialno reorganizacijo delovnih mest v podjetju (za delavce)?

Kaj to pomeni zame?

  • Ogledov: 199

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • ZAKAJ REORGANIZACIJA?
  • KAKO DEJANSKO PORABIM SVOJ ČAS? (vaja)
  • MOŽNOSTI. ( s.p., osebno dopolnilno delo)
  • KAKO VIDETI NOVE PRILOŽNOSTI? (vaja)
  • CILJI in STRATEGIJE. (vaja)
  • DNEVNA RUTINA.
  • PREPRIČANJA, VZORCI.
  • MISLI.

Več informacij

Kaj dejansko pomeni reorganizacija s strani delodajalca in kaj s strani delavca? 
Udeleženci bodo spoznali, zakaj se delodajalec loti reorganizacije, kaj to pomeni zanj in za podjetje.
Z NLP metodo bomo ugotovili kako dejansko porabljamo svoj čas. Vsi imamo na voljo 24 ur. Samo od nas je odvisno ali ga bomo porabili ali investirali.

Na osnovi 4 vprašanj bodo udeleženci spoznali, kako videti nove priložnosti, kako gledati sebe, svoje prednosti in slabosti. 
Metoda postavljanja ciljev bo pomagala do prvih zapisov le-teh.Postavili bomo 3 kratkoročne in 3 dolgoročne cilje ter strategijo za izvedbo.
S postavitvijo dnevne rutine je vsak cilj dosegljiv. Pri dnevni rutini sta doslednost in evidenca pomembna dejavnika. 
Misli, vzorci in prepričanja imajo velik vpliv na izid postavljenih ciljev. Zato se bomo dotaknili tudi njih.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00