Kako razviti privlačno blagovno znamko delodajalca?

Dobra blagovna znamka delodajalca privabi najboljše zaposlene.

  • Ogledov: 120

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Kaj je blagovna znamka delodajalca?
  • Kkašne prednosti ima dobra blagovna znamka delodajalca?
  • Kateri so elementi blagovne znamke?
  • Kako se lotiti gradnje blagovne znamke?
  • Najpogostejše napake pri procesu gradnje.
  • Praktični primeri in napotki.

Več informacij

Grajenje blagovne znamke delodajalca oziroma znamčenje delodajalca (ang. employer branding) je načrtno izvajanje aktivnosti za grajenje dobre in prepoznavne znamke delodajalca.  Najprej morate vedeti, katera je vaša ciljna skupina potencialnih kandidatov in razumeti, kakšne so njihove potrebe, nato pa v okviru tega jasno opredeliti, kako se vaše podjetje razlikuje od konkurenčnih delodajalcev v isti branži in zakaj je delo pri vas za kandidata lahko zanimivo. Dobra blagovna znamka delodajalca izjemno vpliva na uspešnost zaposlovanja (št kakovostnih prijav na delovna mesta), nižje stroške rekrutiranja, večjo prepoznavnost, diferenciacijo od konkurence ter na sploh večje zadoovljstvo in zvestobo zaposlenih v podjetju. Na tečaju se bomo spoznali s samim pojmom in prednostmi dobre blagovne znamke delodajalca. Pogledali bomo tudi nekatere primere in povedali kako se je grajenja blagovne znamke delodajalca potrebno lotiti. 

Priljubljeni tečaji

Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.06.2024 od 09:00