7 točk odličnega prodajnega dialoga v praksi

Učinkovit prodajni telefonski pogovor

  • Bestseller
  • Ogledov: 9487

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Kateri so ključni elementi odlične telefonske prodaje?
  • Katerih 7 točk prodajnega dialoga postavi vaš brand v srce vaših strank?
  • Kateri dve besedi imata v prodaji magično moč?
  • Kako lahko povečamo izbor "pozitivnih" besed za čarobni dialog z vsako stranko.?

Več informacij

V povprečju ima prodajalec v telefonskem prodajnem pogovoru 3 minute časa, da ustvari bolečino in nato proda svoj produkt ali storitev kot TOP rešitev.

V zadnjih dneh letih smo ponovno začeli govoriti o telefonski prodaji, prej je bilo kar zatišje oziroma je primat prevzela digitalna prodaja. Kako hodita z roko v roki nam je pokazal Covid, ko so telefoni neprestano zvonili in stranke pričakovale kratke, jasne in enostavne odgovore. Pritiski ne popuščajo, stranke pa svoja pričakovanja še povišujejo.

Kar 78 % strank  vam po skromni uporabniški izkušnji ne bo ponovno izkazalo zaupanja. Razočarana stranka potrebuje za celjenje ran kar 12 ekstremno pozitivnih uporabniških izkušenj, da bi pozabila oziroma zgladila staro zamero.

 

Tri ključna spoznanja:

Za vsakim NE, ki ga dobite, pride DA!

Nasmeh in smeh se izredno dobro preneseta do stranke (po žici ali zraku).

Ljudje prodajamo ljudem.

 

Kaj bodo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?

S pridobljenim znanjem bodo pripravili strukturiran prodajni dialog za vsako izbrano stranko. Priprava na dialog bo postala del stalne prakse, ker močno vpliva na izvedbo dialoga in želeni zaključek.

Telefonska prodaja je zelo drag prodajni kanal, če stavimo vse izključno na stranki »da kupim«!

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00