3 nasveti za napredovanje v karieri in življenju

Delodajalci so nam zaupali 3 veščine, ki jih iščejo pri zaposlenih, ki bodo izbrani za napredovanje.

Dobra organizacija časa

Ključ do uspešno opravljenega dela in do napredovanja, je v prvi vrsti uspešno obvladovanje časa. Le z uspešnim obvladovanjem svojega časa, si lahko razporedimo dnevne naloge in vse naredimo brez težav ali nepotrebnega hitenja.

Ko smo izbrani za napredovanje, je ta veščina še posebej ključna, saj nismo odgovorni le za svoje opravljeno delo, pač pa tudi za delo, ki ga opravi celotna skupina, ki je pod našim nadzorom.

Učinkovita komunikacija

Komunikacija je najpomembnejša človeška veščina. Brez nje ne bi mogli ustvariti civiliziranega sveta. Žal večina ljudi ne zna pravilno ubesediti svojega sporočila, kar privede do komunikacijskega šuma in posledično delo ni pravilno opravljeno.

Vodje morajo vedno pravilno posredovati sporočilo svojim zaposlenim in s tem vplivajo na odlično opravljeno delo.

Reševanje konfliktov

Konflikt moramo rešiti tako, da dosežemo svoje, obenem pa moramo ohraniti dober odnos z drugo stranjo. To je izjemno težko doseči. Najprej moramo z drugo stranjo najti vsaj minimalni skupni cilj, potem pa stvari ne vzeti preveč osebno. Ko ugotovimo, kaj se skriva pod tistimi prej nerazumnimi zahtevami druge strani, ki nam parajo živce in ko razumemo, zakaj druga stran tako ravna, smo že na dobri poti k rešitvi, ki bo dobra za obe strani.