Vodenje prodajnih ekip

Vodenje kontaktnega ali klicnega centra, telefonske prodaje in oddelka za podporo strankam

  • Ogledov: 1305

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Načrtovanje in organizacija dela .
  • Vodenje in usposabljanje osebja.
  • Skrb za stranke.
  • Analiza podatkov.
  • Povratna informacija.

Več informacij

Kar 78 % strank vam po skromni uporabniški izkušnji ne bo ponovno izkazalo zaupanja. Razočarana stranka za celjenje ran potrebuje povprečno 12 ekstremno pozitivnih uporabniških izkušenj, da bi pozabila oziroma zgladila staro zamero.

Biti vodja oddelka, ki ima neposreden stik s strankami, je vse prej kot enostavno.

 

Tečaj je namenjen vodjem kontaktnih centrov, koordinatorjem, vodjem telefonskih prodaj, reklamacijskih oddelkov, oddelkov za podporo strankam in vsem vodjem, ki imate neposreden stik s strankami.

 

Kaj se bomo naučili na tečaju?

  • Načrtovati in učinkovito organizirati ekipo.
  • Pripraviti učinkovito spremljanje kazalnikov uspešnosti in podlago za odlično nagrajevanje.
  • Deliti pravočasno in jasno povratno informacijo.
  • Izvajati hitre in učinkovite sestanke na dnevni, tedenski ravni.
  • Izbrati in zaposliti  prave ljudi ter zmanjšali fluktuacijo.

 

Teme tečaja po točkah: 

  1. Načrtovanje in organizacija dela.
  2. Vodenje in usposabljanje osebja.
  3. Skrb za stranke.
  4. Analiza podatkov.
  5. Povratna informacija.

Priljubljeni tečaji

Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.06.2024 od 09:00