Da smo v kriznem obdobju ni vprašanje. Krizno obdobje terja drugačno delovanje, razmišljanje in aktivnosti vseh deležnikov, zaposlenih, lastnikov, managerjev.
Situacije so po podjetjih in pri posameznikih zelo različne. Nekateri bodo odpuščeni, določena podjetja gredo v stečaj, nekaterim gre v krizi celo bolje. Priložnosti se ukinjajo, odpirajo se tudi nove. Kriza je pritisk, je stres in je aktivacija naših potencialov, da se usmerimo morda na drugačno pot. Vsem, ki smo sedaj na isti barki, je skupna stresnost situacije, negotovost, strah, tesnoba. V takšnem položaju moramo absolutno spremeniti način delovanja. O tem ni dvoma in to vsi. To ni čas za »kdo je kriv«, »kaj kdo ni storil prav« ampak izključno čas, ko je potrebna visoka stopnja medsebojnega razumevanja, veliko komuniciranja, empatije. Za mnoge je svet postal zelo črn, za mnoge ni izhoda in naloga tako zaposlenih kot odgovornih je, da skupaj, v dialogu, sodelovanju iščemo najboljše poti. Za vse bo poskrbljeno, velika možnost je, da si bo gospodarstvo kmalu opomoglo.
Na predavanju bomo govorili o vseh vidikih stanja in potrebnih ravnanj, tako mehkih, neformalnih, kot tudi tistih, ki so čisto zakonsko opredeljene. Namen je, da opravimo tisto delo ali del komunikacije, ki je morda v podjetju niso uspeli, ki je zaposleni sami niso zmožni, podamo tudi veliko uporabnih praktičnih nasvetov zaposlenim in managementu, ki so prav tako odgovorni za dobršen del svojega ravnanja in odzivanja. Skupni cilj nam je, da iz nastalega položaja pridemo vsi čim manj prizadeti, s čim večjo možnostjo hitre normalizacije in vrnitve v prejšnje stanje.
To je predavanje ki je nujni del procesov v katerih bodo podjetja v naslednjih mesecih. Pogovori, obrazložitve, iskanje možnih rešitev, razumevanje položaja, poznavanje možnosti, ki jih nudi država in druge institucije ter dobra realizacija strategije reševanja krize.