VSE, KAR MORATE POVEDATI ZAPOSLENIM, PA NE VESTE, KAKO IN VSE, KAR MORAJO VEDETI ZAPOSLENI, PA NE VEDO

Na predavanju bomo govorili o vseh vidikih stanja in potrebnih ravnanj, tako mehkih, neformalnih kot tudi tistih, ki so čisto zakonsko opredeljene.

  • Ogledov: 623

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Sprejemanje in razumevanje situacije v podjetju in na splošno v družbi.
  • Sprejemanje situacije z vidika delavca.
  • Moj akcijski načrt (priprava na morebitno brezposelnost, kako preživeti, če ostanemo brez kakršnegakoli dohodka, prvi rezi, ki ne bolijo toliko -odpoved določenih ugodnosti (netflix, nadstandardne ugodnosti, ki niso nujne za preživetje).
  • Moja psihična priprava na možne scenarije (pozitivizem - kako otrokom razložiti, da morda letos ne bo počitnic na morju?).
  • Kratki pravni nasveti (čakanje, odpoved, …) - pravni vidiki možnih scenarijev.
  • Pomoč države v primeru odpovedi, druge možnosti pri spremembah.
  • Viri in naslovi, kamor se lahko obrnete po pomoč.
  • Konkretno naslavljanje težav in sugestije, da je potrebno v primeru težav takoj poiskati pomoč (nespečnost ipd).

Več informacij

Da smo v kriznem obdobju ni vprašanje. Krizno obdobje terja drugačno delovanje, razmišljanje in aktivnosti vseh deležnikov, zaposlenih, lastnikov, managerjev.

Situacije so po podjetjih in pri posameznikih zelo različne. Nekateri bodo odpuščeni, določena podjetja gredo v stečaj, nekaterim gre v krizi celo bolje. Priložnosti se ukinjajo, odpirajo se tudi nove. Kriza je pritisk, je stres in je aktivacija naših potencialov, da se usmerimo morda na drugačno pot. Vsem, ki smo sedaj na isti barki, je skupna stresnost situacije, negotovost, strah, tesnoba. V takšnem položaju moramo absolutno spremeniti način delovanja. O tem ni dvoma in to vsi. To ni čas za »kdo je kriv«, »kaj kdo ni storil prav« ampak izključno čas, ko je potrebna visoka stopnja medsebojnega razumevanja, veliko komuniciranja, empatije. Za mnoge je svet postal zelo črn, za mnoge ni izhoda in naloga tako zaposlenih kot odgovornih je, da skupaj, v dialogu, sodelovanju iščemo najboljše poti. Za vse bo poskrbljeno, velika možnost je, da si bo gospodarstvo kmalu opomoglo.

Na predavanju bomo govorili o vseh vidikih stanja in potrebnih ravnanj, tako mehkih, neformalnih, kot tudi tistih, ki so čisto zakonsko opredeljene. Namen je, da opravimo tisto delo ali del komunikacije, ki je morda v podjetju niso uspeli, ki je zaposleni sami niso zmožni, podamo tudi veliko uporabnih praktičnih nasvetov zaposlenim in managementu, ki so prav tako odgovorni za dobršen del svojega ravnanja in odzivanja. Skupni cilj nam je, da iz nastalega položaja pridemo vsi čim manj prizadeti, s čim večjo možnostjo hitre normalizacije in vrnitve v prejšnje stanje.

To je predavanje ki je nujni del procesov v katerih bodo podjetja v naslednjih mesecih. Pogovori, obrazložitve, iskanje možnih rešitev, razumevanje položaja, poznavanje možnosti, ki jih nudi država in druge institucije ter dobra realizacija strategije reševanja krize.

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00