Sprejemanje in podajanje kritike

Kritika je lahko včasih prav boleča. Kako pa lahko podamo kritiko, brez da bi sogovornika spravili v neprijeten položaj? Spoznajte skrivnosti učinkovite komunikacije!

  • Ogledov: 153

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Razlika med konstruktivno in nekonstruktivno kritiko.
  • 4 koraki podajanja kritike.
  • Tehnike podajanja kritike.
  • Načela dobrega podajanja konstruktivne kritike.
  • Podal sem konstruktivno kritiko – kaj pa zdaj?
  • Kaj storiti, ko dobimo konstruktivno kritiko?
  • Kako sprejeti kritiko, ki je nekonstruktivna?
  • Razlogi zaradi katerih dobronamerno kritiko razumemo kot nekonstruktivno.

Več informacij

Komunikacije je veščina, ki nas spremlja celo življenje in je ena izmed najzahtevnejših dejavnosti, v katero je vpeto celotno telo in naš um. Le z učinkovito komunikacijo lahko dosežemo dvosmernost, za to pa je potrebno razmisliti, ali so naše besede tiste, s katerimi želimo komunicirati. 

Pomemben del učenja sprejemanja kritike je povezano s prepoznavanjem moči pozitivne komunikacije. Spoprijeti se moramo z negativnimi izkušnjami iz preteklosti ter prepoznati upravičeno in neupravičeno kritiko. Če je kritika upravičena, vemo, da je utemeljena na pravih razlogih in jo iz tega razloga lahko samozavestno sprejmemo. Pozitivno odzivanje nam koristi in omogoči lastno motivacijo, vpliva na spodbujanje vseh vpletenih in negativni pogled spremeni v aktivno sodelovanje za doseganje sprememb. 

 

Kako lahko asertivno sprejemamo kritiko:

- prepoznamo vrednost kritike,

- pri nejasni kritiki, prosimo za več informacij,

- poslušamo, kaj nam sogovornik pripoveduje,

- s kritiko se mirno soočimo,

- premislimo in presodimo, ali je kritika upravičena ali ni,

- v mislih imamo rešitev problema.

 

Na tečaju bomo spoznali različne vrste kritike in tehnike, na katere kritiko lahko podamo in tudi sprejmemo. Spoznali bomo številne dejavnike, ki vplivajo na to, kako dobro bo kritika sprejeta in predstavili pasti, ki se jim je pri podajanju kritike dobro izogniti. Spoznali bomo razloge zaradi katerih dobronamerno kritiko lahko razumemo kot nekonstruktivno in tudi, kako takšno kritiko sprejeti.

Kaj boste lahko še s pridobljenim znanjem naredili?
S pridobljenim znanjem boste znali na ustrezen način podati konstruktivno kritiko in izbrati prave korake tudi po tem, ko ste kritiko že podali. Znali boste poskrbeti zase, kadar boste v situaciji, ko bo na vas naslovljena nekonstruktivna kritika.  
 

Če si želite tečaj ogledati takoj so vam posnetki na voljo na tej povezavi.

 

 

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Housing Co. d.o.o.