Komunikacije je veščina, ki nas spremlja celo življenje in je ena izmed najzahtevnejših dejavnosti, v katero je vpeto celotno telo in naš um. Le z učinkovito komunikacijo lahko dosežemo dvosmernost, za to pa je potrebno razmisliti, ali so naše besede tiste, s katerimi želimo komunicirati.
Pomemben del učenja sprejemanja kritike je povezano s prepoznavanjem moči pozitivne komunikacije. Spoprijeti se moramo z negativnimi izkušnjami iz preteklosti ter prepoznati upravičeno in neupravičeno kritiko. Če je kritika upravičena, vemo, da je utemeljena na pravih razlogih in jo iz tega razloga lahko samozavestno sprejmemo. Pozitivno odzivanje nam koristi in omogoči lastno motivacijo, vpliva na spodbujanje vseh vpletenih in negativni pogled spremeni v aktivno sodelovanje za doseganje sprememb.
Kako lahko asertivno sprejemamo kritiko:
- prepoznamo vrednost kritike,
- pri nejasni kritiki, prosimo za več informacij,
- poslušamo, kaj nam sogovornik pripoveduje,
- s kritiko se mirno soočimo,
- premislimo in presodimo, ali je kritika upravičena ali ni,
- v mislih imamo rešitev problema.
Na tečaju bomo spoznali različne vrste kritike in tehnike, na katere kritiko lahko podamo in tudi sprejmemo. Spoznali bomo številne dejavnike, ki vplivajo na to, kako dobro bo kritika sprejeta in predstavili pasti, ki se jim je pri podajanju kritike dobro izogniti. Spoznali bomo razloge zaradi katerih dobronamerno kritiko lahko razumemo kot nekonstruktivno in tudi, kako takšno kritiko sprejeti.
Kaj boste lahko še s pridobljenim znanjem naredili?
S pridobljenim znanjem boste znali na ustrezen način podati konstruktivno kritiko in izbrati prave korake tudi po tem, ko ste kritiko že podali. Znali boste poskrbeti zase, kadar boste v situaciji, ko bo na vas naslovljena nekonstruktivna kritika.
Če si želite tečaj ogledati takoj so vam posnetki na voljo na tej povezavi.