Samoregulacijsko učenje

Kaj je samoregulacijsko učenje in kako si lahko z njim pomagamo?

  • Ogledov: 99

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Kaj je smoregulacijsko učenje?
  • Značilnosti učencev, ki sami regulirajo svoj učni proces.
  • Samousmerjevalni proces kot mentalna sposobnost v spretnosti.
  • Motivacija in aktivno vedenje.
  • Kaj zaobsega samoregulacijsko učenje?
  • Kako lahko hkrati aktiviramo misli, občutja, situacije in vedenja za doseganje svojih učnih ciljev?
  • Nasveti za doseg boljše učne uspešnosti in učnega uspeha.
  • Predstavitev učnih metod in strategij.

Več informacij

Samoregulacija učenja ni mentalna sposobnost, niti ni spretnost, pač pa je samousmerjevalni proces, s pomočjo katerega učenec transformira svoje mentalne sposobnosti v spretnosti. Bistvena značilnost samoregulacijskih učencev je njihovo pojmovanje učenja kot sistematičnega procesa, ki se odvija pod njihovo kontrolo. Samoregulacijsko učenje je torej proces, v katerem so učenci metakognitivno, motivacijsko in vedenjsko aktivno udeleženi. Tovrstvo učenje vključuje učenčeve misli, občutja, situacije in vedenja, ki so usmerjena k doseganju njihovih učnih ciljev. Sicer pa so opredelitve tega fenomena odvisne od teoretičnih paradigem, ki poskušajo razložiti proces tovrstnega učenja.

 

Večina definicij ima nekaj skupnih točk:

 

- kot pomemben element vključujejo namerno uporabo specifičnih procesov, strategij ali odgovorov učencev s ciljem doseganja boljše učne uspešnosti ter to, da se učenci zavedajo uporabnosti teh procesov za izboljšanje njihovega učnega uspeha.

- druga značilnost večine definicij samoregulacije je orientacija učenca, da išče povratne informacije med potekom učenja - ta pojav raziskovalci imenujejo "povratna zanka med učenjem" in predstavlja ciklični proces, pri katerem učenec spremlja učinkovitost lastnih učnih metod ali strategij in se odziva na ta opažanja s spremembami v zaznavanju sebe (npr. sprememba v občutku lastne učinkovvitosti) ali s spremembami v vedenju (npr. zamenja neučinkovito strategijo z drugo, za katero meni, da bo bolj učinkovita).

- tretja skupna značilnost je opis, kako in zakaj učenci izbirajo različne samoregulacijske procese, strategije ali odzive.

 

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.05.2024 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 27.05.2024 od 09:00